מכירה, ליסינג והשכרת רכבים

רכב בינוני

סוג הרכב הנפוץ ביותר, עם חמישה מושבים, ארבע או חמש דלתות, נוח לכל מטרה ומתאים לצרכי מרבית המשתמשים. מתאים למשפחות, לזוגות, ולנסיעות עסקים. בחברתנו תמצאו תמיד מגוון כלי רכב מטיפוס זה, במחיר נוח ומשתלם – הסוג הנפוץ ביותר הוא זול יחסית לכלי רכב גדולים או לרכבי יוקרה. בקטגוריה זו מצויים גם רכבי שטח המתאימים לטיולים וסיורים בתנאים הקשוחים ביותר.

סוג הרכב הנפוץ ביותר, עם חמישה מושבים, ארבע או חמש דלתות, נוח לכל מטרה ומתאים לצרכי מרבית המשתמשים.  בקטגוריה זו מצויים גם רכבי שטח המתאימים לטיולים וסיורים בתנאים הקשוחים ביותר.

  • 5 נוסעים
  • 5 דלתות
  • מזגן
  • אוטומטי

רכב יוקרה

במקרים רבים ידרש לכם רכב יוקרתי להשכרה – להסעת אורחים מחו”ל בביקור עסקי, בליווי משתתפים לכנסים או לאירועים יוקרתיים ועוד.
בחברת פרי תמצאו תמיד רכבי יוקרה שיעניקו לכם את כל הדרוש לאווירה מכובדת, מאובזרים בשלל מאפיינים שיבטיחו נסיעה ברמה הגבוהה ביותר – עיצוב פנים מפואר, מושבים יוקרתיים, מערכות מולטימדיה מתקדמות ועוד.

בחברת פרי תמצאו תמיד רכבי יוקרה שיעניקו לכם את כל הדרוש לאווירה מכובדת, מאובזרים בשלל מאפיינים שיבטיחו נסיעה ברמה הגבוהה ביותר – עיצוב פנים מפואר, מושבים יוקרתיים, מערכות מולטימדיה מתקדמות ועוד.

  • 5 נוסעים
  • 5 דלתות
  • מזגן
  • אוטומטי

רכב גדול

חברת פרי מציעה מבחר כלי רכב גדולים שיענו על צורך של קבוצת נוסעים גדולה. אם אתם יוצאים לסיור או לכל מטרה אחרת לנסיעה רבת משתתפים, תוכלו לבחור כלי רכב לקבוצות בנות עשרה אנשים, מצויד במערכת הגברה ומולטימדיה פנימית לשימושכם. לתשמות לבכם, בישראל אין צורך ברישיון נהיגה מיוחד לרכב מטיפוס זה.

אם אתם יוצאים לסיור או לכל מטרה אחרת לנסיעה רבת משתתפים, תוכלו לבחור כלי רכב לקבוצות בנות עשרה אנשים, מצויד במערכת הגברה ומולטימדיה פנימית לשימושכם. לתשמות לבכם, בישראל אין צורך ברישיון נהיגה מיוחד לרכב מטיפוס זה.

  • 10 נוסעים
  • 5 דלתות
  • מזגן
  • אוטומטי

רכב מיני

זוגות, יחידים, משפחות קטנות, חברים, בחופשה או בנסיעת עסקים – רכב המיני הוא התשובה האידיאלית עבורכם!
רכב המיני זולים בהשוואה לסוגי הרכב האחרים, הם תמיד זמינים במלאי ויקחו אתכם בזריזות ליעדכם. הם קומפקטיים לחניה ונוחים לנחהיגה ולתמרון, בעלי צריכת דלק נמוכה יחסית. פתרון מהיר, נוח ויעיל לנסיעתכם הבאה.

רכב המיני זולים בהשוואה לסוגי הרכב האחרים, הם תמיד זמינים במלאי ויקחו אתכם בזריזות ליעדכם. הם קומפקטיים לחניה ונוחים לנחהיגה ולתמרון, בעלי צריכת דלק נמוכה יחסית. פתרון מהיר, נוח ויעיל לנסיעתכם הבאה.

  • 5 נוסעים
  • 5 דלתות
  • מזגן
  • אוטומטי

פרי בדיגיטל

רוצים שנציג יחזור אליכם?

אודות החברה

פרי חברה לרכב היא בין החברות המובילות בישראל בתחומי השכרה, ליסינג ומכירת רכב ומספקת שירות אמין, עצמאי ויסודי להמוני לקוחות עסקיים ופרטיים. פרי חברה לרכב נוסדה בשנות ה-70 והיא נהנית מוותק רב שנים בשוק הרכב וכן ממוניטין יוצא דופן באיכות השירות במשך חמישים שנה ויותר. בתחילת דרכה של החברה סבב עיקר פעילותה סביב השכרת רכבים. עם הזמן, הניסיון ועם גדילת החברה והתפתחותה נוספו מחלקות לתחומי המכירות, המימון והליסינג. עם התפתחותה במהלך השנים, לא ויתרנו על ערכינו והמשיכנו לטפל בכלל לקוחותינו ברמה הטובה ביותר בשירות לצד מחיר הוגן ותחרותי.

שוק הרכב הינו שוק אגרסיבי ותחרותי. מחירי הרכב בישראל, למכירה ולהשכרה, אינם זולים והביקוש נמצא בעלייה מתמדת. בעולם תחרותי ורותח זה, חרטה פרי חברה לרכב על דגלה את האידיאל להענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ולשמירה על אמינותה – כחברה המספקת מענה כולל, סל פתרונות מלא לכל לקוח ולכל צורך, ביעילות, במהירות ובאדיבות, תוך התאמה מושלמת לצרכי הלקוח ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

אנו פרי חברת רכב מאמינים בגישה משפחתית ואישית לעסקים. שותפינו לעשייה עובדים איתנו מיום הקמת החברה ועד היום. חברתנו מספקת לכל לקוחותיה יחס אישי, חם ואדיב, בכל זמן, על מנת שתקבלו את המענה לכל צרכיכם. אנו גאים לספק שירות עבור כמה מן הלקוחות הגדולים ביותר במשק.
האני מאמין שלנו הוא כי קיים קשר ישיר בין השותפות, הנאמנות והחברות בינינו לבין שותפינו ולקוחותינו, המשמשים מצע לצמיחת עסק, לבין התפתחות החברה וקצירת פירות ההצלחה.

פרי חברת רכב מספקת מענה מקיף ללקוחות בכל רחבי הארץ בתחומי עיסוק מגוונים:

  • מכוניות מיני
  • רכבי יוקרה
  • רכבים מסחריים
  • מכוניות נוסעים
  • מכוניות מיני
  • רכבי יוקרה
  • רכבים מסחריים
  • מכוניות נוסעים

אנו מזמינים אתכם לבקר באתרנו ולמצוא בקלות ובמהירות את סוג הרכב המתאים לכם, ונציגינו ישמחו ליצור עמכם קשר ולהכין עבורכם עסקה משתלמת שתיקח אתכם או את לקוחותיכם אל היעד הנכסף. פנו אלינו עוד היום ויחד ניצור שותפות חדשה שתביא אתכם ואותנו אל ההצלחה.

בין לקוחותינו:

מאמרים

היתרונות בהשכרת רכב

  • השכרת רכב היא כמו מונית פרטית! תוכלו לנסוע לאן שרק תרצו, בכל שעה, ברכב בגודל ובמאפיינים המתאימים לכם, בשיא הנוחות.
  • בהשכרת רכב אין צורך לדאוג לתיקונים, ביטוח, תקלות… חברת ההשכרה תדאג לכל אלה על מנת שאתם תוכלו ליהנות מנסיעה בראש שקט.
  • רכב חדש ללא דאגות - כלי רכב להשכרה הם כלי רכב חדשים יחסית, בעלי קילומטראז' נמוך, כך שהסבירות שתקרה תקלה היא נמוכה מאד, וכאמור גם במקרה כזה היא אינה באחריותכם…
  • חברות וארגונים המבקשים להשתמש ברכב לתקופות קצובות ימצאו כי יש יעילות כלכלית רבה בהשכרת רכב בהשוואה לרכישה - יש לשלם רק עבור תקופת השימוש.
  • סביבתיות - צרכנים שאין להם צורך יומיומי ברכב ימצאו כי השימוש ברכב שכור מזהם בשיעור נמוך מאד בהשוואה לרכב בבעלותם, שכן אין הם משתמשים בו באופן שוטף.

למה דווקא אצלנו

מקצועיות

מקצועיות

פרי חברת רכב ותיקה ומנוסה מאד בתחומה. אנו מקפידים על הסטנדרטים המחמירים ביותר ומספקים את השירות הטוב ביותר בתחומנו כבר מעל לחמישה עשורים. אצלנו אין מקום לטעויות ואנו מבצעים את עבודתנו תמיד על הצד הטוב ביותר כדי שאתם תהיו מרוצים מכאן ועד לשם…

יחס אישי

יחס אישי

פרי חברת רכב מעניקה לכם יחס אישי וצמוד. אנו מאמינים בהיכרות עם לקוחותינו ועושים הכל על מנת שתטופלו בעקביות בידי צוות שמכיר אתכם ואת הצרכים שלכם. אצלנו לא תלכו לאיבוד בין סוכנים מתחלפים ולא תעברו בין מחלקות שונות. השירות מאז ומעולם היה אישי וכך הוא יישאר, אחד על אחד, בצורה ידידותית, חמה, אדיבה ומקצועית.

ניסיון

ניסיון

אנו עוסקים בתחומנו כבר מעל לחמישים שנה. ראינו כבר הכל. היינו במצבים כאלה ואחרים ולמדנו מנסיוננו וגם מניסיונם של אחרים, וידע שלניסיון אין תחליף… אצלנו תקבלו את השירות המקיף והמקצועי הנובע מעסקים עם חברה בעלת ותק רב שנים, כך שתוכלו לסמוך עלינו תמיד.

יעילות

יעילות

אנו מאמינים בשירות מהיר ואמין, העונה באופן מדויק לכל הצרכים שלכם. בחברתנו עובדים אנשים חרוצים המכירים את עבודתם היטב ומבצעים אותה על הצד הטוב ביותר. מרגע שיצרתם עמנו קשר תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ושנטפל בכם בזריזות ונספק לכם את מבוקשכם באופן מיטיבי ותמיד עם חיוך.

מוניטין

מוניטין

פרי חברת רכב נהנית מלקוחות חוזרים בקרב חברות גדולות וכן בקרב צרכנים פרטיים. כל מי שקיבל אצלנו שירות תמיד מבקש לחזור ויש לכך סיבות טובות. אנו מספקים את השירות הטוב ביותר ועובדים מתוך תחושות אחריות גדולה. תוכלו לשאול את כל מי ששכר אצלנו רכב וחזר שוב ושוב בראש שקט.

שאלות נפוצות בנוגע להשכרת רכב

הזמנת רכב הינה מקטגוריה – מקבוצת רכב. אין התחייבות על יצרן ו/או דגם ספציפי אלא על פי המצוי בצי הרכב בעת איסוף הרכב מהסניף. החברה תעשה כל שביכולתה בכדי לספק את הרכב אשר הזמנת – נא לציין זאת במעמד ההזמנה.

ניתן להזמין רכבים בטווח של עד חצי שנה מראש בכפוף לזמינות.

במגוון הרחב שלנו ניתן לבחור בין: מיני, משפחתי, מנהלים, SUV, יוקרה, מיני וואן, מסחרי, טנדר פתוח / מסחרית גדולה ועוד.

אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי שאינם בחיוב מיידי ושיש להם מסגרת אשראי. כולל כרטיסים בינלאומיים. (אנו לא מקבלים כרטיסי דיירקט).
בעבור פיקדון טלפוני: יש לוודא שכרטיס האשראי הינו על שם הנהג שנותן פיקדון.
במידה ולא על שמו – לא ניתן לקחת פיקדון.
סוגי כרטיסים הניתנים לשימוש: אמריקן אקספרס, ויזה, ישראכרט, דיינרס.
השם הפרטי של הנהג חייב להופיע, גם אם זה כרטיס חברה.
כרטיסים שלא ניתן להשתמש לפיקדון: אלקטרוני, נטען, דיירקט.

בהחלט כן. יש לבצע זאת בתהליך ההזמנה ולקבל על כך אישור מראש.

מכסת הקילומטר המותרת היא בכפוף למחירון תקף באתר להסכם עליו חתמת. בגין חריגה ממכסת הק”מ הכלולה במחיר ההשכרה, יחויב השוכר בגין כל ק”מ, בהתאם לקבוצת הרכב ובכפוף למחירון תקף באתר ובחוזה ההשכרה.

שעת פתיחת חוזה היא שעת החזרת הרכב. כל איחור מעבר לשעה זו יחוייב ביום השכרה נוסף. יום השכרה- הינו בן 24 שעות (או חלק מהן).

יש אפשרות להחזיר את הרכב מוקדם יותר מהמתוכנן. אם ההשכרה מתקצרת ומשתנה בה חבילת הימים – המחיר פר יום הופך לגבוה יותר מהמחיר המקורי.

שוכר הרכב חייב להציג בעת איסוף הרכב את רישיון הנהיגה שלו (פיזית) ושל כל נהג נוסף אשר מבקש לנהוג ברכב בתקופת ההשכרה. רישיון הנהיגה חייב להיות בתוקף לפחות לכל תקופת ההשכרה. כמו כן יש להביא כ. אשראי על שם הנהג הראשי ועם מסגרת פנויה, על השוכר לברר מראש האם גיל הנהגים תואם לרכב שהוזמן. יש להגיע עם כ.א של הלקוח (לא נהג ראשי) ועל בעל הכרטיס להיות נוכח במעמד מסירת כ.א.

תוספת מע”מ לפי דין תחול על כל מרכיבי ההשכרה. תיירים בעלי דרכון זר הנכנסים לישראלים ומציגים בדרכון חותמת ויזה מסוג B2, B3 , B4 פטורים מחיוב זה. החיוב חל על תושבי חוץ בעלי אזרחות ישראלית. הפטור ניתן ל-3 חודשים בלבד מרגע הכניסה לארץ ומותנה בהצגת הכרטיס המונפק בכניסה לארץ.

נסיעה בכבישי אגרה כרוכה בתשלום הנסיעה בפועל כפי שקבע בעל הזיכיון ובתוספת דמי טיפול לחברת ההשכרה לפי המחירון המוצג בחוזה ההשכרה.

כן. אנחנו עובדים עם מגוון רב של מועדונים ניתן להתעדכן מול המועדון עצמו.

נהגים חדשים מעל גיל 21 ומעל שנה רישיון יכולים לשכור רכבי מיני ועד משפחתי בתוספת תשלום.

יש השתתפות עצמית שנעה בין 2000-4000 ש”ח תלוי בסוג ובקבוצת הרכב.

כן, עד שנה מרגע הכניסה ובהצגת פספורט, רישיון זר בתוקף ואשרת כניסה.