השכרת רכב לחודש – כל מה שחשוב לדעת

משהו השכיר רכב לחודש שנוסע על הכביש
שתף את המאמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

תוכן עניינים

הצורך בהשכרת רכב יכול להיות עבור פרקי זמן שונים, כאשר יש כאלו אשר זקוקים לשירות ליום אחד בלבד ויש כאלו אשר יעלה אצלם הצורך להשכיר את הרכב לפרק זמן ארוך יותר.

כך יוצא, שתיירים אשר מגיעים לישראל לתקופת זמן ארוכה יכולים למצוא את עצמם בחיפושים אחר שירות השכרת רכב לחודש או לכל זמן השהות שלהם במדינה.

גם אצל אנשים אשר אינם מחזיקים ברשותם רכב יכול לעלות הצורך בשירות של השכרת רכב לחודש או לפרק זמן ארוך אחר – לדוגמא, לצורך עבודה, נופש ועוד..

קהל יעד נוסף אשר יכול למצוא את עצמו נזקק להשכרת רכב לחודש, אלו אנשים שמכרו את הרכב שלהם וממתינים מסיבות שונות לקניית רכב חדש.

לא משנה מהי הסיבה בגינה עולה הצורך בשירות שכזה, מכיוון שמדובר בהשכרה לטווח זמן ארוך, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה הן את החברה המשכירה והן את הרכב המושכר.

עלויות ההשכרה

כאשר המטרה היא להשכיר רכב לתקופת זמן ארוכה לנושא העלויות תהיה השפעה גדולה על ההחלטה – מכיוון שעלויות ההשכרה יכולות להסתכם בסכומי כסף לא קטנים.

כמובן שיש לקחת בחשבון שקיימים לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על המחיר ובין היתר: סוג הרכב והדגם, אלו שירותים נכללים בעלות ההשכרה וכיוצא בזה..

לכן, מומלץ לערוך סקר שוק אשר ייעודו לוודא שאתם מקבלים את המחיר האטרקטיבי ביותר.

יחד עם זאת, ההמלצה היא לא לקבל את ההחלטה רק על בסיס המחיר ולשים דגש גם על הצרכים והדרישות השונות מאותו הרכב – במקרים רבים תגלו שעדיף לכם לשלם קצת יותר, על מנת ליהנות מרכב אשר יספק את המענה המושלם על מלוא הצרכים שלכם ממנו.

בחירת חברת השכרת מכוניות מתאימה

בכדי שיהיה ניתן להבטיח שקט נפשי בכל מה שקשור לנושא של השכרת רכב לחודש, ההמלצה היא לשים דגש משמעותי על בחירת החברה המשכירה.

בהליך בחירת החברה יש לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר:

מגוון רכבים

צי הרכבים אותו היא מחזיקה ברשותה – בכל זאת, מדובר בהשכרה לתקופה ארוכה וחשוב לבחור ברכב חדיש ואיכותי ונוח לנהיגה. כחלק מכך, כדאי להקפיד ולבחור בחברה אשר מציעה היצע רחב של רחבים אופציונאליים לבחירה.

תודעת השירות

יש לוודא שהחברה שמה דגש על נושא השירות ומספקת לכל לקוח יחס אישי ואדיב.

פריסה 

נשאלת השאלה מהיכן אתם אמורים לאסוף את הרכב אותו אתם משכירים ולהיכן אתם אמורים להחזיר אותו – יש לוודא, שמדובר במיקום שיהיה לכם נוח.

שם ומוניטין

 ככלל, ההמלצה היא לבחור בחברה בעלת שם, מוניטין וניסיון בתחום השכרת הרכב – מה שיכול להסב לכם הרבה שקט נפשי. ניתן לקרוא חוות דעת והמלצות ברשת האינטרנט.

שירותים נלווים

 מומלץ לבדוק מהם השירותים המוצעים על ידי אותה החברה – לא מעט חברות, מציעות גם אפשרות לקבל שירותים נלווים לצד שירותי ההשכרה.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבצע את הבחירה הטובה ביותר ואת קבלת השירות האיכותי ביותר.

ההמלצה שלנו בעת השכרת רכב לחודש

אם גם אתם מעוניינים בשירות של השכרת רכב לחודש ומבקשים ליהנות משירותים בסטנדרטים בלתי מתפשרים בבחירת רכב מתוך צי רחב ומגוון של רכבים, תשמחו לגלות שהגעתם למקום המתאים.

חברת פרי, הינה חברה ותיקה, בעלת שם ומוניטין בתחום הרכב, כאשר, בין השירותים אותם היא מציעה: מכירת רכבים, שירותי ליסינג ושירותי השכרת רכב לתקופות קצרות וארוכות.

לקבלת מלוא הפרטים או לייעוץ ראשוני, מוזמנים ליצור קשר עם החברה ונציג מקצועי ישמח לספק לכם את כל המידע.

עוד מאמרים שלנו
ליסינג תפעולי – האם זה שווה באמת?

בשנים האחרונות התבססה שיטת הליסינג בישראל בענף הרכב, ואף התרחבה. אך חשוב לזכור שיש מגוון די רחב של מסלולי ליסינג. בניגוד לשיטה המימונית, שבה בעצם

הגש מועמדות